Известие

Collapse
No announcement yet.

Сменям, сменям, а проблема си остава ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
    Щом разсъждаваш така,значи можеш сам да си оправиш колата
    Лелееее пръскам се от смях, много оригинална шега! Предполагам всички 8000 мнения са ти от този сорт. Казах, че не разбирам тук, мисленето ми в тази сфера е напълно повърхностно, за това търся и помощ, а ако разбирах нямаше да се държа като теб. На мен, за разлика от теб не ми е под нивото да обяснявам на тъпаци, които не разбират.
    И всички сте много интересни. Аз, а и който и да било тук не би писал и не би питал тук, ако има пари да отиде при т.нар майстори. ОТИДИ ПРИ МАЙСТОР, БЛЯ БЛЯ БЛЯ. Хората ви питат конкретно, вие-майстор. ОКЕЙ, майстор, щом проблема с клатенето е за майстор и не можете да помогнете, затваряйте темата и точка. За какво изобщо сте я създали, като разсъждавате така?! Мине не мине мнение - майстор....ейй големи паричковци излезнахте всички.
    ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
    DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.

    ВАЗ 21079 1990 г.

    Comment


    • Че ние вас неразбиращите ако не изклатим кого? Тези дето знаят ли?

      Сега сериозно. Винаги всички сме помагали и го правим когато е възможно. Но конкретно този проблем е много кофти за диагностика дори и на място. Как във форума може да се каже какво и е на колата след като причини, аз се сещам за поне 10 такива. Ако ти ги кажа поне половината, съм сигурен, че няма как да провериш защото нямаш инструментите да го направиш. И ще викаш ми аз смених всичко дето ми казаха ама пак не се оправи.

      Ама понякога и вие сте интересни. От нямането на пари сменяте всичко на ред, а не ви се дават пари за диагностика която евентуално ще каже точно къде е проблема и може да се разминеш с много по-малко пари.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • Първоначално публикувано от milev86 Покажи съобщение
        Лелееее пръскам се от смях, много оригинална шега! Предполагам всички 8000 мнения са ти от този сорт. Казах, че не разбирам тук, мисленето ми в тази сфера е напълно повърхностно, за това търся и помощ, а ако разбирах нямаше да се държа като теб. На мен, за разлика от теб не ми е под нивото да обяснявам на тъпаци, които не разбират.
        И всички сте много интересни. Аз, а и който и да било тук не би писал и не би питал тук, ако има пари да отиде при т.нар майстори. ОТИДИ ПРИ МАЙСТОР, БЛЯ БЛЯ БЛЯ. Хората ви питат конкретно, вие-майстор. ОКЕЙ, майстор, щом проблема с клатенето е за майстор и не можете да помогнете, затваряйте темата и точка. За какво изобщо сте я създали, като разсъждавате така?! Мине не мине мнение - майстор....ейй големи паричковци излезнахте всички.
        Ами аз мисля че в предишния си пост ти казах къде може да ти е проблема,а Ники ти е обяснил след това,че тези неща няма как да ги провериш сам,оттук нататък сам решаваш какво да правиш с колата си.
        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

        Comment


        • Абе ей, сори за спама, ама се пише къде ти е проблемЪТ? И един от вас ме учеше на граматика
          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
          156 1.8TS 16V (01.2001)
          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
          0879369082

          Comment


          • 36 страници тема , а никой не написа един списък с неща от които може да се получават колебанията на оборотите.
            Какво значение има дали този списък е с 20 точки или с 50 ? Който иска ще отиде на диагностика , който иска ще купува части. И в двата случая се дават пари и се стимулира икономиката.
            ...

            Comment


            • Ако се напишат всички възможни причини някой може и мотора да си отвори заради оборотите и пак да не реши проблема. А и съм сигурен, че и аз не знам или няма да се сетя на момента за всички причини. За това се правят редица измервания на място като всяко едно от тях елиминира по няколко причини. Някои проблеми се търсят точно по този начин. Чрез измерване и елиминиране на причините.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • Първоначално публикувано от Drag0 Покажи съобщение
                36 страници тема , а никой не написа един списък с неща от които може да се получават колебанията на оборотите.
                Какво значение има дали този списък е с 20 точки или с 50 ? Който иска ще отиде на диагностика , който иска ще купува части. И в двата случая се дават пари и се стимулира икономиката.

                Списъкът е лесна работа бре,ама проблема е че 90 % от нещата описани в него,няма как да се направят пред блока
                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                Comment


                • Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                  Списъкът е лесна работа бре,ама проблема е че 90 % от нещата описани в него,няма как да се направят пред блока
                  ПроблемЪТ е и в това, че се иска и апаратура, и познания, и мисъл, а не събрание на етажна собственост
                  Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                  156 1.8TS 16V (01.2001)
                  147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                  0879369082

                  Comment


                  • Напротив. Повечето неща, които чувам като съвети, тук, ги пробвам, до колкото ми позволява техническото познание и сръчност. Разбира се не всичко, но съветите на повечето от вас са полезни. И много пъти съм решавал пробемите.
                    Доколкото до клатенето, май наистина това е като оргазма при жените. Всеки знае, че го има, но никой няма точната рецепта за предизвикването му, респективно за решение на проблема ни. Освен да си свикнем с това и толкова. Част от психологията на 156-а...
                    П.П. Неслучайно направих по-горе сравнението с жена. Все повече се убеждавам, че г-н Алфонс, всъщност е г-ца Алфина. 100% жена! ОБичаш си я, прави ти кефа, винаги, обаче някои простотии, които прави са абсолютно необясними, нелогични и супер дразнещи. И нерядко, не подлежи на промяна...
                    ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
                    DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.

                    ВАЗ 21079 1990 г.

                    Comment


                    • Точната рецепта се дава като се отиде на преглед при доктора. До тогава го караш на самолечение. Я се излекуваш, я не. Като не ти се ходи на доктор превръщаш болестта в хронична и свикваш с нея. Само, че много често едно заболяване води след себе си друго. Конкретно в случая това пропадане на оборотите всеки път до под 700 носи лоши бъдещи последствия за лагерите долу на вала, както и сътресение на всяка част от мотовилковия механизъм. Баланса на коляномотовилковия механизъм в прекалено ниски обороти го няма никакъв. Инерционните моменти при движението на буталата в работен такт приключват по-рано от колкото трябва и следващия цикъл започва със сили на натиск върху буталото прекалено рано тъй като горивния процес не е никак оптимизиран в толкова ниски обороти се получават и чукания (силата от налягането в цилиндъра върху буталото когато то още се качва на горе) водещи със себе си стрес върху цялия механизъм.
                      Last edited by oem; d.m.y г., 10:37.
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                        Точната рецепта се дава като се отиде на преглед при доктора. До тогава го караш на самолечение. Я се излекуваш, я не. Като не ти се ходи на доктор превръщаш болестта в хронична и свикваш с нея. Само, че много често едно заболяване води след себе си друго. Конкретно в случая това пропадане на оборотите всеки път до под 700 носи лоши бъдещи последствия за лагерите долу на вала, както и сътресение на всяка част от мотовилковия механизъм. Баланса на коляномотовилковия механизъм в прекалено ниски обороти го няма никакъв. Инерционните моменти при движението на буталата в работен такт приключват по-рано от колкото трябва и следващия цикъл започва със сили на натиск върху буталото прекалено рано тъй като горивния процес не е никак оптимизиран в толкова ниски обороти се получават и чукания (силата от налягането в цилиндъра върху буталото когато то още се качва на горе) водещи със себе си стрес върху цялия механизъм.
                        Твоите играят ли?
                        ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
                        DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.

                        ВАЗ 21079 1990 г.

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от milev86 Покажи съобщение
                          Твоите играят ли?
                          Не, разбира се Но това не значи, че не съм имал проблеми с това. Бих казал, че моята кола е една от най-проблемните версии относно оборотите. И не съм можел да отстраня проблема много дълго време. Но сега е стабилна.
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • Според мен проблема е, че няма читави майстори които да отстранят това досадно клатене! Поне в Пловдив няма, преди две години бях и във Варна при един препоръчан във форума сервиз, "оправянето" трая от ден до пладне. Друго което ми прави впечатление, че от десетките писали за проблема нито един не е написал в последствие- аз бях там и там, това и това направиха по колата ми и проблема е отстранен.
                            SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от BLUE1 Покажи съобщение
                              Според мен проблема е, че няма читави майстори които да отстранят това досадно клатене! Поне в Пловдив няма, преди две години бях и във Варна при един препоръчан във форума сервиз, "оправянето" трая от ден до пладне. Друго което ми прави впечатление, че от десетките писали за проблема нито един не е написал в последствие- аз бях там и там, това и това направиха по колата ми и проблема е отстранен.
                              Аз написах, бре. Като купих първата ми клатеха оборотите. Не съм сменял нищо, освен въздуховода. Почистих дроселова клапа, потенциометри и резултат - никакъв. Тогава смених клапана на отдушника на картера с нов и отрегулирах винтчето на клапата. Нямам проблеми вече повече от две години
                              Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                              156 1.8TS 16V (01.2001)
                              147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                              0879369082

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от BLUE1 Покажи съобщение
                                ...Друго което ми прави впечатление, че от десетките писали за проблема нито един не е написал в последствие- аз бях там и там, това и това направиха по колата ми и проблема е отстранен.
                                И аз писах - бях там и там, почистиха ми дросела, направихме адаптация и ... готово.

                                пп Стъпковото ми моторче е все още в кондиция.

                                пп2 Много интересно, всички сменяха дебитомери и сонди, щото по едно време бяха доста евтини, но никой не сменяше МПХ, щото беше и все още си е цифра, а всички знаем, че този мотор си има чисто механично износване ... Е, питам аз, вие какво искате от 10-15 годишни бангии, нормално е един сговнен МПХ да си прави магарии ...

                                пп3 Не агитирам никой да си купува нови части Бош, казвам го специално за някои колеги, те си знаят кои са ... Просто разсъждаваме върху проблема ...

                                Comment

                                Working...
                                X